Kali ini aku kene tag ngn Puan Ekin..a.k.a bayu..hehe..terima kasih masih sudi mengetag I tau..sorry la lmbt balas..bz..pastu cuti sakan sempena CNY..(cam aku plak yg raya..hehe..)..so baru kali ni sempat mau balas..jawab yg termampu je la ek..setiap tag mesti ade rules nye kan..ni rules nye..
Rules:
1. The rules of the game get posted at the beginning
2. Each player answers the questions about themselves
3. At the end of the post the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves a comment, letting them know they got tagged and to ask them to play and read your blog
Deoderant : Nivea
Toothpaste : Darlie
Shampoo : Head And Shoulders
Razor : Apa² je..janji bleh guna..hehe..malu I tau..
Underwear : Isk! mane bleh tau..malu laa...
Make up : I tak pakai make-up le..serabut je...LIPSTIK dah..xkisah jenama ape..tp jgn AVON dah..sensitif tau..hehe..
Perfume : I Love Dior, E.Arden (botol kaler biru tuh), Body Shop n AVON..I suka bau vanilla..hehe..
Watch : Jam murah je..CASIO..
Car : MyVi..hehe..(keta hubby, I mana ade keta)
Airline : Pernah sekali naik AIRASIA..gi Kota Kinabalu..thn 2007
Backpack/Purse/Wallet : Sembonia (hantaran kawin), CAEL DEON (betul ke eja camni??)
Shoes : Power by BATA (bkn power rangers tau..)
Sandals : Vincci, Crocodile, Viss, Esarli
Jeans : X kisah jenama ape..janji bleh pakai dan selesa..
Handbag : Asal cantik dan murah..hehe..
Heels : Vincci, Primavera, Viss, Luccini dan asal selesa, murah dan cantik..
Computer : Toshiba (laptop hubby)
Search Engine : YAHOO! GOOGLES..
TV Channel : tv tempatan je..RTM 1,2, TV3, NTV7, 8TV, TV9 (dekat dihati..)
Cell Phone : NOKIA 3110c
Beer : Isk..HARAM la..
Soft Drink : 100++
Fast Food : McD..x pun roti gardenia (bleh x camni..sbb cpt bleh makan, x perlu masak)
Pizza : Pizza Hut, Domino..
Cereal : Honey Star, Choco Crunch
Chocolate : Cadbury..(tp x suke sgt mkn coklat, manis)
Ice cream : Vanilla Flavor..
Tags 5 people :
- Cik Norsaritanaini (dia ni rajin jwb)
- Cik Yanie Putrajaya (sama le ngn dia ni..)
- Encik Zulsa
- Kak Nini (penjual Vitagen yg tegar)
- Kak Fidzoh
1. The rules of the game get posted at the beginning
2. Each player answers the questions about themselves
3. At the end of the post the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves a comment, letting them know they got tagged and to ask them to play and read your blog
Deoderant : Nivea
Toothpaste : Darlie
Shampoo : Head And Shoulders
Razor : Apa² je..janji bleh guna..hehe..malu I tau..
Underwear : Isk! mane bleh tau..malu laa...
Make up : I tak pakai make-up le..serabut je...LIPSTIK dah..xkisah jenama ape..tp jgn AVON dah..sensitif tau..hehe..
Perfume : I Love Dior, E.Arden (botol kaler biru tuh), Body Shop n AVON..I suka bau vanilla..hehe..
Watch : Jam murah je..CASIO..
Car : MyVi..hehe..(keta hubby, I mana ade keta)
Airline : Pernah sekali naik AIRASIA..gi Kota Kinabalu..thn 2007
Backpack/Purse/Wallet : Sembonia (hantaran kawin), CAEL DEON (betul ke eja camni??)
Shoes : Power by BATA (bkn power rangers tau..)
Sandals : Vincci, Crocodile, Viss, Esarli
Jeans : X kisah jenama ape..janji bleh pakai dan selesa..
Handbag : Asal cantik dan murah..hehe..
Heels : Vincci, Primavera, Viss, Luccini dan asal selesa, murah dan cantik..
Computer : Toshiba (laptop hubby)
Search Engine : YAHOO! GOOGLES..
TV Channel : tv tempatan je..RTM 1,2, TV3, NTV7, 8TV, TV9 (dekat dihati..)
Cell Phone : NOKIA 3110c
Beer : Isk..HARAM la..
Soft Drink : 100++
Fast Food : McD..x pun roti gardenia (bleh x camni..sbb cpt bleh makan, x perlu masak)
Pizza : Pizza Hut, Domino..
Cereal : Honey Star, Choco Crunch
Chocolate : Cadbury..(tp x suke sgt mkn coklat, manis)
Ice cream : Vanilla Flavor..
Tags 5 people :
- Cik Norsaritanaini (dia ni rajin jwb)
- Cik Yanie Putrajaya (sama le ngn dia ni..)
- Encik Zulsa
- Kak Nini (penjual Vitagen yg tegar)
- Kak Fidzoh
1 comment:
nama ku tersenarai di sini
he he he
(^_^)
♥Yanie Putrajaya♥
*********************************
Post a Comment